Maarten Van de Vondel
825
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-825,bridge-core-3.0.2,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled, vertical_menu_hidden,vertical_menu_hidden_with_logo, vertical_menu_width_260,qode-title-hidden,side_menu_slide_with_content,width_470,qode-theme-ver-28.8,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive

Maarten Van de Vondel

HR is anno 2022 vaak opgezadeld met een stevige portie marketing in hun takenpakket. Een rol die niet elke HR-manager met veel plezier erbij neemt. Maar de sterktes van HR-afdelingen worden hierin vaak onderbelicht én onderbenut, want om te winnen met rekruteringsmarketing in 2022 is een sterk psychologisch en empathisch vermogen vereist. Wie dit snapt en beheerst, zal als winnaar uit de bus komen.