Peter Snoeckx
814
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-814,bridge-core-3.0.2,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled, vertical_menu_hidden,vertical_menu_hidden_with_logo, vertical_menu_width_260,qode-title-hidden,side_menu_slide_with_content,width_470,qode-theme-ver-28.8,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive

Peter Snoeckx

Vanaf we opstaan tot we gaan slapen maken we als consument meer en meer gebruik van allerlei abonnementen: Je opent je telefoon (data-abonnement!), gaat naar het werk met de trein of met een ‘Lime-step’, werkt op Office365 software, kookt ’s avonds een Hellofresh box, houdt je sportgegevens bij in Strava (natuurlijk terwijl je tijdens het sporten naar Spotify luistert), en kijkt een film op Netflix voor het slapengaan… Ook in de ‘business to business’-wereld wordt er meer en meer gebruik gemaakt van ‘abonnementen’.
Deze sessie inspireert om zelf ook de stap te zetten naar het aanbieden van dergelijke abonnementen, en geeft enkele aandachtspunten weer waar je als organisatie rekening mee moet houden.